خرید فروش تجهیزات پزشکی بجنورد

خرید فروش تجهیزات و لوازم پزشکی بجنورد

خرید فروش تجهیزات پزشکی بجنورد

خرید فروش تجهیزات و لوازم پزشکی بجنورد

خرید فروش تجهیزات و لوازم پزشکی بجنورد

بایگانی
  • ۰
  • ۰

پانچ چیست ؟

 
 

پانچ چیست ؟

پانچ وسیله ای یک بار مصرف است که برای ضایعات حفره مانند مناسب است در واقع ما به وسیله پانچ ضایعه را بالا می آوریم .وقتی این ضایعه حالت فرو رفتگی اش  به وسیله پانچ از بین رفت ، لازم است متخصص پوست اقدامات دیگری بر روی آن انجام دهد. که بهترین درمان برای این ضایعات استفاده از لیزرهای فراکشنال  است .

پانچ ها بهترین روش برای از بین بردن جای جوش های عمیق و آبله مرغان است.

عملکرد پانچ چگونه است؟

ابتدا ضایعه را مشخص می کنیم سپس با یک فشار خاص با وسیله مورد نظر بر روی ضایعه فشار وارد می کنیم با این عملکرد قسمت مورد نظر بالا می آید.سپس لازم است در جلسات بعد لیزر co2 انجام دهیم تا پوست به طور کامل صاف شود.

 

نکته

پانچ ها سایز بندی های مختلفی دارد که بر اساس قطر برای ناحیه مورد نظر انتخاب می شود به عنوان مثال برای ضایعه کوچک باید حتماً از پانچ کوچک استفاده شود.

 
 

درمان جای جوش با پانچ

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که در دوران نوجوانی جوش می زدید و این جوش ها انقدر زیاد بود که نمی دونستید باید چیکار کنید بهتراست حتماً این مقاله را تا آخر مطالعه کنید خوشبختانه علم زیبایی این مشکلات رو برطرف کرده است.امروزه چندین روش برای از بین بردن جای جوش وجود دارد یکی از این روش ها روش پانچ است که در این مقاله بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

بیشتر افراد به دلیل جای جوش های قدیمی یا اسکار های آکنه بر روی پوستشان احساس نارضایتی از خود دارند این جای جوش ها انواع مختلفی دارند :

  • بعضی از این جاها حالت فرورفته و مواج دارند
  • برخی دیگر حالت جعبه ای دارند و مانند حفره می ماند
  • برخی دیگر حالت بافت اضافه می آورد.
  • برخی دیگر حالت عمق عمیق دارند این نوع ضایعات امکان دارد لایه ی درم رو هم رد کند هر کدام از این موارد درمان خواست خودش را دارد.

به عنوان مثال سابسیژن مناسب برای ضایعات فرو رفته و مواج است و ضایعاتی که حالت جعبه ای دارند درمان آن ها بهتر است به وسیله ای به نام پانچ انجام شود.

 

درخشانی09158883221

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی